Sesja 09.06.2013 --- Skradziona dusza

Pula Punktów Legend za pokonanie przeciwników
Czarodziej Caravath - Pula PL za Szósty Krąg. 900 PL. Po 300 PL (walka była szybka i praktycznie bezproblemowa.)
Fechtmistrz Lord Marvin - Pula PL za Drugi Krąg. 150 PL dla Abu.
Łucznik Anghar - Pula PL za Drugi Krąg. 150 PL. Po 75 dla Serafina i Balltrama.
Ork Łamignat - Pula PL za Pierwszy Krąg. 30 PL dla Abu.
Imeena - Pula PL za Pierwszy Krąg. 25 PL dla Balltrama.
Troll wartownik - Pula PL za Pierwszy Krąg. 75 PL. Po 25 PL dla każdego.
Człowiek wartownik - Pula PL za Pierwszy Krąg. 50 PL. Po 25 PL dla Abu i Balltrama.

Odgrywanie postaci
Nastrój na sesji był przyjemny. Serafin podchodził sceptycznie do wszystkiego jak to ma w zwyczaju i poprzez wydarzenia ostatniego roku nabawił się podejrzliwości do każdego.

Abu Hamza chciał pomóc Aberdeenowi, bo wiedział co to znaczy być niewolnikiem. W swojej karierze już kilkukrotnie doświadczył na swojej skórze co to znaczą kajdany.

Balltram, jak to Zwiadowca, był ciekawy miasta i poznania go. Pomóc Aberdeenowi też chciał i w końcu to dzięki niemu udało się włamać do laboratorium Caravatha.

Odgrywanie rasy i charakteru postaci najlepiej wychodziło Serafinowi. Jednak podejście do życia według Dyscyplin lepiej przeprowadzali Abu i Balltram. Po 800 PL.

Podobało mi się, że Abu nie chciał walczyć z orkiem Łamignatem, a jednocześnie udowodnił, że "Walka jest koniecznością a pokonanie przeciwnika często najprostszym rozwiązaniem." Dodatkowe 50 PL.

Balltram nie skarciłeś Abu za podpalenie laboratorium, nawet ci to nie przeszkadzało, że tak zrobił, a w końcu razem wszystko robicie. W myśl zasady "'lekko stąpać' - czyli osiągać swój cel, wywierając jak najmniejszy wpływ na otoczenie, dzięki czemu będzie się żyło w zgodzie ze swą Dyscypliną." Jednak bez żadnej kary. Tylko informuję.

Serafin nie za bardzo chciałeś podążać za celem przygody. Z jednej strony dobrze, z drugiej nie był to dla ciebie najważniejszy cel w obecnej chwili, jednak kiedy już postanowiłeś pomóc Aberdeenowi działałeś zgodnie z nauką "Jeżeli cel jest nieistotny, to nie warto sobie nim zaprzątać głowy. Natomiast jeżeli cel jest bardzo ważny, należy zrobić wszystko, aby go osiągnąć."

Cele sesji
Podstawowym celem było odszukanie i uwolnienie syna Aberdeena - Thalika i dowiedzenie się co mu się stało. Dokonaliście tego. Uwolniliście go i dzięki Balltramowi, który zaryzykował życie w pożarze, wykradając dziennik Caravantha w którym były bardzo ważne informacje dotyczące pająków dusz.

Pomniejszym celem było uwolnienie pozostałych niewolników. Zrobiliście to, jednak pozostawiliście ich samych sobie, będących ciągle pod wpływem pająków dusz. Nie spłonęli w pożarze, jednak w ciągu godziny zostali ponownie schwytani przez ludzi burmistrza Traska.

Zapomnieliście także, że za kradzież niewolników we Vrontok jest kara śmierci i postanowiliście pozostawić Aberdeena z Thalikiem (wykradzionym niewolnikiem) w mieście, aby oni zajęli się uwolnieniem pozostałych niewolników. Podobnie z Bławatkiem. Co on właściwie miał rano zrobić? Vrontok to miasto niewolników, tam nikt się nimi nie przejmuje. A Caravanth pracował przecież dla burmistrza Traska. Stało się tak, że zostali oni szybko złapani i przetransportowani do zagród niewolników na południu miasta, zaś Aberdeen z Thalikiem opuścili miasto razem z wami skoro świt.


Abu Hamza - V Krąg

Przyznane Punkty Legend: 2280 PL

Cele sesji [uwolnienie Thalika z rąk Caravatha]: 750 PL
................[uwolnienie pozostałych niewolników]: 150 PL
Pokonanie przeciwników: 530 PL
Indywidualne wyczyny: 0 PL
Odgrywanie postaci: 850 PL

Wydane Punkty Legend na sesji: 0
Wydane Punkty Legend w sumie: 31.700
Aktualne Punkty Legend: 6930
Wszystkie: 38.630 [Vi:16.685/T:950/Va:11.565/B:9430]
Poziom Sławy: Vivane - 1, Vasgothia - 1


Balltram - V Krąg

Przyznane Punkty Legend: 2700 PL

Cele sesji [uwolnienie Thalika z rąk Caravatha]: 750 PL
................[uwolnienie pozostałych niewolników]: 100 PL
Pokonanie przeciwników: 450 PL
Indywidualne wyczyny: [powrót w płomienie po dziennik Caravantha z ważnymi informacjami dotyczącymi pająków dusz i uwolnienia spod ich wpływu Thalika] 600 PL
Odgrywanie postaci: 800 PL

Wydane Punkty Legend na sesji: [Magiczny Wytrych na 2 - 300 PL]
Wydane Punkty Legend w sumie: 30.100
Aktualne Punkty Legend: 9200
Wszystkie: 39.300 [Vi:17.840/T:1350/Va:11.530/B:8780]
Poziom Sławy: Vivane - 1, Vasgothia - 1


Serafin - V Krąg

Przyznane Punkty Legend: 2050 PL

Cele sesji [uwolnienie Thalika z rąk Caravatha]: 750 PL
................[uwolnienie pozostałych niewolników]: 100 PL
Pokonanie przeciwników: 400 PL
Indywidualne wyczyny: 0 PL
Odgrywanie postaci: 800 PL

Wydane Punkty Legend na sesji: 0
Wydane Punkty Legend w sumie: 29.700
Aktualne Punkty Legend: 8565
Wszystkie: 38.265 [Vi:15.985/T:1050/Va:11.860/B:9370]
Poziom Sławy: Vivane - 1, Vasgothia - 1


Łup
Księga zaklęć Czarodzieja z 20 zaklęciami.
Dziennik opisujący eksperymenty na niewolnikach, pająki dusz i nici dusz.
Mapa Barsawii.
Mapa południowo-zachodniej Barsawii (Kara Fahd, Landis, Góry Delaryjskie, Lśniące Szczyty i Morze Śmierci.)
Mapa wskazująca położenie starożytnego obserwatorium w Górach Delaryjskich.


Finanse
Każdy z was miał po 200 orrusów.
Wydaliście po 40 (po dwa noclegi, jedzenie, ubrania, łaźnia itp.)
Abu wykorzystał okazyjnie prostytutkę (2x10=20).
Balltram kupił 10 kartek, tusz i pióro za 10+10+1=21.
Serafin zarobił 40. Dodatkowo wydał 10 na informacje od dziwki.
Zapłaciliście podatek od wyjścia z Vrontok, po 20.

Abu ma 120 orrusów.
Balltram ma 119 orrusów.
Serafin ma 170 orrusów.

© 2025 Your Company. All Rights Reserved. Designed By Wu Czyż

Please publish modules in offcanvas position.