Krąg I
Inicjacja: 30 dzień Teayu [październik] 1500 TH
Mistrz: Shelter Biegły, Adept VII Kręgu
Miejsce inicjacji: lasy dzień drogi na wschód od Farram.
Rodzaj zapłaty: brak zapłaty
Nauki: należy 'lekko stąpać' - czyli osiągać swój cel, wywierając jak najmniejszy wpływ na otoczenie, dzięki czemu będzie się żyło w zgodzie ze swą Dyscypliną.

Wspinaczka
Przeszukiwanie
Tropienie
Sztuka Przetrwania
Rytuał Karmiczny
+Skradanie się


Krąg II
Awans: 24 dzień Veltom [luty] 1501 TH
Mistrz: Shelter Biegły, Adept VII Kręgu
Miejsce awansu: Wielki Targ
Rodzaj zapłaty: ~1/2 zwykłej stawki Adepta VII Kręgu, czyli 800 sztuk srebra + przysięga spłaty w przeciągu roku i jednego dnia.
Nauki: Zdolności Zwiadowcy są równie ważne w dzikich ostępach jak i w mieście.

Znajomość Języka
+Wytrzymałość (6/5)
+Przewidywanie Ciosu


Krąg III
Awans: 18 dzień Gahmil [czerwiec] 1501 TH
Mistrz: Shelter Biegły, Adept VII Kręgu
Miejsce awansu: szlak na zachód od Ustrektu
Rodzaj zapłaty: Zwykła stawka Adepta VII Kręgu, czyli 1500 sztuk srebra.
Nauki: Dotarcie do wyznaczonego celu powinno być obarczone jak najmniejszym błędem, zwłaszcza w trudnych warunkach.

Nawigacja
+Wielki Skok


Krąg IV
Awans: 60/1 1061 TE
Mistrz: Tarkidiusz, elf V Kręgu.
Miejsce awansu: Nowy Dobrobyt
Rodzaj zapłaty: Przysięga wypełnienia zadania dla mistrza.
Nauki: Należy wykorzystywać wszystkie zmysły w ciągłej wędrówce przez życie. Należy przez nie przejść organoleptycznie.

Tkanie Wątków
+Sprint 3


Krąg V
Awans: 27/3 1061 TE
Mistrz: Kirvil, krasnolud, Zwiadowca VI Kręgu.
Miejsce awansu: miasteczko Varen, Rugaria.
Rodzaj zapłaty: Przysięga wypełnienia zadania dla mistrza.
Nauki: Samo poznawanie świata wszystkimi zmysłami nie wystarcza, trzeba jeszcze poznać co pozostawione ślady znaczą i jaka jest ich natura.

Analiza Śladów 6
+Magiczny Wytrych


Krąg VI
Awans:
Mistrz:
Miejsce awansu: Travar
Rodzaj zapłaty: Gotówka
Nauki:

Spojrzenie Astralne
+Mimikra


Krąg VII
Awans: 12 Rua 1506 TH
Mistrz: Rembro Cichostopy
Miejsce awansu: Dżungla Servos
Rodzaj zapłaty: Gotówka
Nauki: Warto wyczuć z kim ma się do czynienia i jakie ta osoba ma zamiary, tak by nie zorientowała się

Empatia
+Uniknięcie Pułapki


Umiejętności
Pływanie 2/3 - 800 PL
Broń Biała 1/3 - 500 PL
Broń Strzelecka 2/2 - 500 PL


Cechy
Zręczność 3 - 4200 PL
Siła Woli 2 - 2100 PL

Magia Wątków
Buty Sprytu 4/4 - 1100 PL - zniszczone
Amulet Diraca Tol Amarry 2/5 - 1300 PL

Rozwinięcia
Rozpaczliwy Chwyt [Wspinaczka]
Astralne Tropienie [Tropienie]

Przedmioty
Amulet Diraca Tol Amarry
Buty Myśliwego

© 2025 Your Company. All Rights Reserved. Designed By Wu Czyż

Please publish modules in offcanvas position.