Krąg I
Inicjacja: 30 dzień Teayu [październik] 1500 TH
Mistrz: Shelter Biegły, Adept VII Kręgu
Miejsce inicjacji: lasy dzień drogi na wschód od Farram.
Rodzaj zapłaty: brak zapłaty
Nauki: należy 'lekko stąpać' - czyli osiągać swój cel, wywierając jak najmniejszy wpływ na otoczenie, dzięki czemu będzie się żyło w zgodzie ze swą Dyscypliną.
Wspinaczka
Przeszukiwanie
Tropienie
Sztuka Przetrwania
Rytuał Karmiczny
+Skradanie się
Krąg II
Awans: 24 dzień Veltom [luty] 1501 TH
Mistrz: Shelter Biegły, Adept VII Kręgu
Miejsce awansu: Wielki Targ
Rodzaj zapłaty: ~1/2 zwykłej stawki Adepta VII Kręgu, czyli 800 sztuk srebra + przysięga spłaty w przeciągu roku i jednego dnia.
Nauki: Zdolności Zwiadowcy są równie ważne w dzikich ostępach jak i w mieście.
Znajomość Języka
+Wytrzymałość (6/5)
+Przewidywanie Ciosu
Krąg III
Awans: 18 dzień Gahmil [czerwiec] 1501 TH
Mistrz: Shelter Biegły, Adept VII Kręgu
Miejsce awansu: szlak na zachód od Ustrektu
Rodzaj zapłaty: Zwykła stawka Adepta VII Kręgu, czyli 1500 sztuk srebra.
Nauki: Dotarcie do wyznaczonego celu powinno być obarczone jak najmniejszym błędem, zwłaszcza w trudnych warunkach.
Nawigacja
+Wielki Skok
Krąg IV
Awans: 60/1 1061 TE
Mistrz: Tarkidiusz, elf V Kręgu.
Miejsce awansu: Nowy Dobrobyt
Rodzaj zapłaty: Przysięga wypełnienia zadania dla mistrza.
Nauki: Należy wykorzystywać wszystkie zmysły w ciągłej wędrówce przez życie. Należy przez nie przejść organoleptycznie.
Tkanie Wątków
+Sprint 3
Krąg V
Awans: 27/3 1061 TE
Mistrz: Kirvil, krasnolud, Zwiadowca VI Kręgu.
Miejsce awansu: miasteczko Varen, Rugaria.
Rodzaj zapłaty: Przysięga wypełnienia zadania dla mistrza.
Nauki: Samo poznawanie świata wszystkimi zmysłami nie wystarcza, trzeba jeszcze poznać co pozostawione ślady znaczą i jaka jest ich natura.
Analiza Śladów 6
+Magiczny Wytrych
Krąg VI
Awans:
Mistrz:
Miejsce awansu: Travar
Rodzaj zapłaty: Gotówka
Nauki:
Spojrzenie Astralne
+Mimikra
Krąg VII
Awans: 12 Rua 1506 TH
Mistrz: Rembro Cichostopy
Miejsce awansu: Dżungla Servos
Rodzaj zapłaty: Gotówka
Nauki: Warto wyczuć z kim ma się do czynienia i jakie ta osoba ma zamiary, tak by nie zorientowała się
Empatia
+Uniknięcie Pułapki
Umiejętności
Pływanie 2/3 - 800 PL
Broń Biała 1/3 - 500 PL
Broń Strzelecka 2/2 - 500 PL
Cechy
Zręczność 3 - 4200 PL
Siła Woli 2 - 2100 PL
Magia Wątków
Buty Sprytu 4/4 - 1100 PL - zniszczone
Amulet Diraca Tol Amarry 2/5 - 1300 PL
Rozwinięcia
Rozpaczliwy Chwyt [Wspinaczka]
Astralne Tropienie [Tropienie]
Przedmioty
Amulet Diraca Tol Amarry
Buty Myśliwego