WOJOWNIK
Krąg I
Inicjacja: Sollus [sierpień] 1500 TH
Mistrz: Yavahil VII Krąg, elf.
Miejsce inicjacji: gdzieś na północnym stoku Gór Skolskich
Rodzaj zapłaty: przyrzeczenie odwiedzenia mistrza.
Nauki: Walka jest koniecznością a pokonanie przeciwnika często najprostszym rozwiązaniem.

Unik
Broń Biała (przestrojona umiejętność 2 poziomu): 6 - 2700 PL
Walka Wręcz
Drewniana Skóra
Rytuał Karmiczny
+Powietrzny Taniec


Krąg II
Awans: 20 Strassa [styczeń] 1501 TH
Mistrz: Trponi II Krąg, ork z wioski Trundu.
Miejsce awansu: wioska Trundu, położona 3-4 dni drogi na północ od Wielkiego Targu, w Górach Throalskich.
Rodzaj zapłaty: 200 sztuk srebra.
Nauki: Wytrzymałość podczas walki świadczy o poświęceniu i wytrwałości w dążeniu do pokonania wroga.

Przewidywanie Ciosu
+Wytrzymałość (9/7)
+Manewr


Krąg III
Awans: 27 Raquas [lipiec] 1501 TH
Mistrz: Duudu IV Krąg, obsydianin z Travaru.
Miejsce awansu: Travar.
Rodzaj zapłaty: 500 sztuk srebra.
Nauki: Równowaga i balans pomagają przezwyciężyć największe przeciwności i każdego wroga.

Zachowanie Równowagi
+Ognista Krew


Krąg IV
Awans: 60/4 1061 TE
Mistrz: Therański żołnierz Czwartego Legionu stacjonujący w Vasgothi, ork z pochodzenia Vasgothianin - Falter, Wojownik IV Kręgu.
Miejsce awansu: Nowy Dobrobyt.
Rodzaj zapłaty: 450 sztuk srebra.
Nauki: Lojalność jest ważna dla Wojownika jeżeli kontrowersyjne rozkazy wydawane przez zwierzchnika są dobrze uargumentowane.

Tkanie Wątków
+Tygrysi Skok


Krąg V
Awans: 27/4 1061 TE
Mistrz: Ramina, Wojowniczka VII Kręgu.
Miejsce awansu: Miasteczko Varen, Rugaria.
Rodzaj zapłaty: 1000 sztuk srebra.
Nauki: Należy zahartować swoje serce aby dojść do upragnionego spokoju duszy poprzez wszelkie przeciwności.

Hartowanie siebie
+Przeszywające Spojrzenie


Krąg VI
Awans: 1503 TH
Mistrz: Urloth, Wojownik VII Kręgu. Człowiek.
Miejsce awansu: Travar
Rodzaj zapłaty: 1000 sztuk srebra.
Nauki: Ochrona życia jest najważniejsza, jednakże czasem trzeba je poświęcić by uratować życia innych.

Test Życia
+Lwie Serce


Krąg VII
Awans: 2 Veltom [luty] 1506 TH
Mistrz: Sharr - mistrzyni Zakonu Uloth - Wojownik IX Kręgu. Ork.
Miejsce awansu: Grań szczytu Thystoniusa - Góry Tylońskie
Rodzaj zapłaty: 2500 sztuk srebra.
Nauki: Warto poświęcić część swojego życia, swojej wytrzymałości lub nawet krwi, aby w odpowiednim momencie zadać cios, dzięki któremu zdruzgocze się przeciwności

Miażdżący Cios
+Rozbrojenie


Krąg VIII
Awans: 17 Rua [kwiecień] 1509 TH
Mistrz: Isam Derr [Wojownik X Kręgu]
Miejsce awansu: Szklarnie Throalu
Rodzaj zapłaty: opowieści o Verjigormie oraz o Zdradźcy - spisane przez skrybów Wielkiej Biblioteki Throalu
Nauki: Nie zawsze jednym cięciem, jednym sztychem czy uderzeniem da się powalić przeciwnika, wtedy trzeba poprawić szybko i zdecydowanie, by wróg nie zdołał zareagować

Drugi Atak
+Wspinaczka

ŁUCZNIK
Krąg I
Inicjacja: 24 Strassa [styczeń] 1508 TH
Mistrz: Kryp'ke - Łucznik III Kręgu - mieszkaniec miasta Kamienny Młot
Miejsce inicjacji: Kamienny Młot
Nauki: Świat składa się z dwóch elementów: pocisków i celów. Należy ustalić co jest celem a co pociskiem i podążać najprostszą drogą do osiągnięcia celu.

Broń Strzelecka
Mistyczny Znak
Broń Miotana
Celny Strzał
+Skradanie się



Umiejętności
Muzykowanie 1/3 - 500 PL


Cechy
Zręczność 3 - 5200 PL
Żywotność 1 - 800 PL
Percepcja 1 - 800 PL


Magia Wątków
Miecz Vifon 4/4 - 1100
Zbroja Ćwiek 4/4 - 1100
Ostrza Kara Fahd 4/7 - 4700


Przedmioty
Antyzłodziejska sakiewka
Sztylet od Pothohariego - przedmiot magiczny, nie wątkowy [posłużył do otwarcia przejścia do Ksenoświata]
Ostrza Kara Fahd
Sztylet Iopos - pamiątka
Miecz Vifon na czwartym Poziomie z czterech
Zbroja skórzana ćwiekowana Ćwiek na czwartym Poziomie z czterech [+2 do PF, +2 do PD]

© 2025 Your Company. All Rights Reserved. Designed By Wu Czyż

Please publish modules in offcanvas position.