Łuk Zwycięzca

Długi Łuk
Stopień Obrażeń: 4
Zasięg bliski: 2-40 (1-20)
Zasięg daleki: 41-80 (21-40)
Minimalna Siła Fizyczna: 11
Minimalna Zręczność: 13
Wielkość: 5

Jest to Legendarny Skarb. Serafin zdobył go po śmierci swego mistrza Benjamina Łucznika w dniu 11 Doddul [Grudzień] 1500TH. Serafin wie jakie jest Imię Łuku, Ben nie ukrywał go.

Będąc później w Travarze oddał Łuk do zbadania jednej z najlepszych Kuźni w mieście. Tam dowiedział się o Łuku poniższych rzeczy.


Maksymalna liczba Wątków: 2
Obrona Magiczna: 20
Koszt w PL: Mistrzowski
Liczba Poziomów: 7
Liczba Tajników: 5
Liczba Czynów: 1

Poziom 1
Koszt w PL: 500
Tajnik: Trzeba poznać Imię Łuku. Imię Łuku to Zwycięzca.
Efekt: Obrażenia ze stopniem 8. Używać go może każdy, niezależnie od Siły Fizycznej.

Poziom 2
Koszt w PL: 800
Efekt: Łuk zwiększa zasięgi, krótki: 2—50 (1—25); długi: 51—100 (26—50)

Poziom 3
Koszt w PL: 1300
Tajnik: Trzeba poznać Imię twórcy Łuku.
Efekt:

Poziom 4
Koszt w PL: 2100
Tajnik: Trzeba dowiedzieć się jak ma na Imię duch zaklęty w Łuku.
Efekt:

Poziom 5
Koszt w PL: 3400
Tajnik: Trzeba dowiedzieć się jak mieli na Imię pierwszy i ostatni posiadacze Łuku, a także skąd pochodzili.
Efekt:

Poziom 6
Koszt w PL: 5500
Tajnik: Trzeba poznać historię bitwy, w której Łuk został użyty przez pierwszego posiadacza, co zapewniło zwycięstwo w bitwie, a także przychylność społeczności pewnej wioski i późniejszego kaeru.
Efekt:

Poziom 7
Koszt w PL: 8900
Czyn: Trzeba odwiedzić miejsce pochówku pierwszego posiadacza Łuku i odśpiewać pieśń ku jego pamięci przy akompaniamencie Trubadura będącego co najmniej na Kręgach Opiekuńczych (od IX Kręgu wzwyż).
Efekt: